Child of Heaven: I have ONE wish...GOD please...TAKE me to You.

I have ONE wish...GOD please...TAKE me to You.

Luminile s-au stins, Cand am urcat pe scena vietii, Si-atunci m-au cuprins, Ororile tristetii. Am vrut sa urc si eu, Sa ma prezint frumos, Cortina s-a inchis, Dar un cuvant n-am scos. Atunci,eu m-am retras, Sa las la altii loc, A fost un simplu pas, Ce nu-l regret deloc. Am vrut, Dar nu a fost sa fie, Atata am putut, Dar oare,de ce mie ? Pun capul jos, Ma-ntorc si ma retrag, Spre garderoba mea, Cu mastiile in prag. Am vrut sa joc,asa cum sant, Si nu cu alta masca, Dar n-am avut de unde sa stiu, Ca soarta o sa ma pasca. Si m-a pascut,cand nu ma asteptam, Totusi aveam o presimtire, Un an inapoi eu chiar plangeam, Of,trista amintire. In garderoba intru trist, Si incui usa dupa mine, M-asez pe scaun si-ncep sa plang, Sa plangi,nu-i o rusine. Eu cred ca viata nu a acceptat, Sa-mi spun a mea dorinta, Cortina a cazut si-ndat', A provocat o mare suferinta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Copyright © Child of Heaven Urang-kurai